Fresh Fashion Awards to konkurs kierowany do projektantów odzieży i akcesoriów. Wśród jury zasiądą m.in. Maffashion, Maja Sablewska, Katarzyna Sokołowska oraz Robert Kupisz. Tegoroczną edycję promuje kampania zeszłorocznych zwycięzców Fresh Fashion Awards – marki Diligent, która powstała we współpracy z fotografem Janem Kriwolem

Poprzednia edycja Fresh Fashion Awards. Jak będzie w tym roku?

Fresh Fashion Awards 2018 – kto może się zgłosić?

Fresh Fashion Awards to konkurs stworzony dla projektantów oraz marek, które chcą zaistnieć na polskim rynku modowym. Kto, poza projektantami mody, może wziąć udział w przedsięwzięciu? Druga edycja to również nowa kategoria!

W  tym roku wraz z naszym partnerem postawiliśmy stworzyć nową kategorię. Poszukujemy osób projektujących dodatki – biżuterię oraz szeroko rozumiane akcesoria – komentuje Filip Połoska. Wybierając finalistów będziemy kierować się świeżym spojrzeniem, wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań, ale także estetyką bliską Noizzowi. Bardzo się cieszę, że kolejny raz będziemy mogli pracować z projektantami, którzy charakteryzują się niezwykłą energią i ciekawością branży mody – dodaje Robert Kupisz, projektant, juror konkursu.

Jak to działa?

Na uczestników czekają trzy etapy konkursu. Pierwszym zadaniem jest zaprezentowanie 10 projektów, które będą stanowiły spójną kolekcję. Zgłoszenia należy wysyłać poprzez formularz na stronie konkursowej Noizz.pl. Spośród wszystkich zgłoszeń jury konkursu wybierze 3 laureatów z każdej kategorii. Dodatkowo jury wyłoni 10 projektantów, na których kolekcje będą mogli głosować internauci w plebiscycie na Noizz.pl.

Pierwsza edycja Fresh Fashion Awards przyciągnęła mnóstwo talentów

Czekają super nagrody!

Trzech finalistów wyłonionych przez jury w drugim etapie, będzie miało okazję zaprezentować swoje kolekcje podczas gali finałowej, która odbędzie się 10 kwietnia. Laureat konkursu otrzyma główną nagrodę – udział w kampanii promocyjnej „Noizz Shapers” na portalu Noizz.pl oraz Grupie Onet o wartości 250 tysięcy złotych. Laureat kategorii „Akcesoria” wygra cykl spotkań z ekspertami W. KRUK odpowiedzialnymi za strategię produktową i marketingową marki. Projektant, który otrzyma najwięcej głosów internatów otrzyma nagrodę publiczności.    

Kto zasiądzie w jury? 

Wśród jury konkursowego znajdziemy osoby związane na co dzień z branżą mody oraz mediów. Laureatów wybiorą Filip Połoska – redaktor naczelny portalu Noizz.pl i przewodniczący jury, Marek Dorobisz – dyrektor kreatywny Media Impact Polska, Katarzyna Sokołowska – reżyser pokazów mody, Anna Wasowska – PR manager domu handlowego Vitkac, a także Maja Sablewska, Robert Kupisz oraz Maffashion.

O Autorze

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany