Biegasz od kilku lat, dopiero zaczynasz, a może wydaje Ci się, że to zupełnie nie Twoja bajka? Odwiedź adidas Runners Warsaw! To miejsce dla amatorów biegania, ale także osób, które jeszcze nie są do tego sportu przekonane. Sama – jako NIEbiegacz – uczestniczyłam w ostatnim w treningu i wyszłam z niego naładowana pozytywną energią. Jak to wygląda?

adidas Runners Warsaw to wyjątkowe miejsce treningowe w Warszawie. Ten design zachwyca!

O społeczności adidas Runners Warsaw
adidas Runners Warsaw jest częścią globalnej społeczności, która łączy biegaczy z całego świata! Jeśli pobierzecie aplikację adidas Running by Runtastic możecie zapisywać się na treningi w dowolnym mieście, nie tylko w Polsce. W Warszawie wspólne treningi odbywają się w zlokalizowanej na Powiślu RUNBASE Warsaw, która jest świetna nie tylko ze względu na samo położenie, ale również nowoczesny design.

adidas Runners Warsaw – wszystko dopracowane jest w najmniejszym szczególe

Treningi ARW są darmowe, prowadzone przez profesjonalistów i dopasowane do różnych stopni zaawansowania, dzięki czemu nie musicie stresować się, że będziecie odstawać od grupy. Poczujecie się komfortowo i przyjemnie.

– Zależy nam na tym, aby atmosfera była przyjacielska i luźna, dlatego poza treningami organizujemy tu różne warsztaty na których możemy lepiej się poznać  czy też wspólnie imprezujemy. Zależy nam na tworzeniu fajnej społeczności – opowiada mi Iza Parszczyńska, co-captain adidas Runners Warsaw.

adidas Runners Warsaw – moje odczucia po treningu Run & Train, prowadzonym przez Izę

Zacznę od tego, że na co dzień nie biegam, więc moje przygotowanie do treningu jest – jak możecie się domyślać – średnie, co delikatnie mnie stresuje. Lubię jednak wyzwania, więc pomyślałam – raz kozie śmierć!

Na początku sala wyglądała tak, ale już po chwili…

Nie można nie wspomnieć o pierwszej zalecie – zapisy na treningi są szybkie i wygodne. Wystarczy telefon z zainstalowaną aplikacja adidas Running by Runtastic. Można to zrobić siedząc na kanapie i od razu sprawdzić, ile osób się zapisało i który trening najbardziej nam odpowiada. Wszystko idzie szybko i sprawnie.

Nadszedł ten dzień – pogoda deszczowa i szczerze mówiąc najchętniej zostałabym w domu. Udaje mi się jednak zmotywować (ledwo!) i w ulewie biegnę na Solec. Myślałam, że pogoda sprawi, że frekwencja będzie niska – nic podobnego! Na miejscu spotykam kilkadziesiąt osób, które – z wielką chęcią – wybiegają na rozgrzewkę, czyli bieg w deszczu.

… zapełniona była cała sala!

Po mniej więcej 30 minutach wracamy na salę i zaczynamy trening – ludzie na sali są na różnym poziomie zaawansowania. Wszyscy są bardzo zgrani – jeśli ktoś nie rozumie jakiegoś ćwiczenia – inny uczestnik mu w nim pomaga. Panuje atmosfera wzajemnej sympatii i motywacji. To pozwala wszystkim skupić się na treningu.

Ćwiczymy godzinę, ale wydaje się, że wiele osób chętnie zostałoby dłużej! Wpływ na to może mieć też super energia trenerki, która jest cały czas uśmiechnięta i stara się, aby zajęcia były jak najbardziej atrakcyjne. Kto wie – może wrócę na kolejny trening?

The Night Mile – jak przygotować się do nocnego biegu?

Najnowszą inicjatywą adidas Runners jest The Night Mile, nocny bieg na 1 milę.

Choć wydarzenie odbywa się już 19 października, wciąż możecie się do niego przygotować. W ramach przygotowań do The Night Mile, trenerzy adidas Runners Warsaw stworzyli bezpłatny plan treningowy, który pozwoli pewnie i bezpiecznie wystartować w biegu.

Dystans  1609 m może wydawać się niewymagający, ale mimo tego warto przygotować się do niego pod okiem profesjonalisty. Jeśli chcesz wziąć udział w przygotowaniach, dołącz do grupy za pomocą aplikacji adidas Running by Runtastic i zapisz się na trening lub po prostu odwiedź RUNBASE Warsaw przy Solec 38.

To tylko z pozoru spokojne leżenie. Wszystkie mięśnie pracują!

Osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z bieganiem, mogą zacząć od typowo amatorskich zajęć “My first run”.

Wszystko brzmi super, ale jak zmotywować się do treningów, kiedy za oknem deszcz i najchętniej leżałoby się pod kocykiem, z książką i herbatą? Zdaniem Izy najlepszym motorem jest grupa!

– Mamy stałe treningi, o stałej godzinie – zawsze zbiera się na nich spora grupa ludzi, dlatego już wchodząc na zajęcia dostajemy od innych dawkę energii. To świetny motywator – tłumaczy Iza. –Zawsze powtarzam, że najgorzej jest się zebrać, aby wyjść z mieszkania, ale kiedy przez to przebrniemy, zyskujemy siłę i łatwiej nam zrobić fajny trening – dodaje trenerka.

Co Wy na to? Ściągajcie aplikację i zapisujcie się na treningi! Naprawdę warto. I mówię to ja – człowiek, który zwykle zamiast sportu wybiera serial. Teraz wkładam buty, kurtkę i czapkę i ruszam do biegu. Wam polecam to samo!

adidas Runners Warsaw – grafik zajęć

Rekomendowane treningi na start::

Poniedziałki: MY FIRST RUN 18:00 – 19:00 (czyli 3 km dla NIE biegaczy)

Środy: RUN & TRAIN 18:00 – 19:25 (spokojny trucht, a potem praca nad techniką, mobilnością i wzmocnieniem mięśni)

Piątki: SOCIAL RUN 18:00 – 19:00 (bieg z niespodzianką na mecie, bo w bieganiu przecież chodzi o super ekipę!)

Aby zawsze być przygotowanym, warto jest dołączyć do grupy adidas Runners Warsaw na Facebook’u, odwiedzać stronę adidas.pl/adidasrunners i śledzić nowości z oferty adidas.pl/bieganie.

 

O Autorze

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany