URCHYNN zabiera nas na jedna z ostatnich letnich wycieczek na łąkę. Zwracając się w strunę natury w najnowszej kampanii, nawiązuje do idei ochrony środowiska tworząc swoje nowe kolekcje.

URCHYNN to młoda marka, która pragnie żyć w zgodzie z natura, dlatego do tworzenia swoich plecaków i toreb wykorzystuje koncept upcyclingu. Wszystkim skórom naturalnym z których wykonano torby dano drugie zycie. Ze względu na wtórne użycie skór naturalnych, każda torba to niepowtarzalny, jedyny w swoim rodzaju projekt. Prostota formy i figlarne wykorzystanie skórzanych faktur i kolorów to idealny pomysł na unikatowy wygląd każdego egzemplarza. Akcesoria marki URCHYNN nawołują do zwrócenia się ku polepszeniu środowiska, zachęcając swoim niebanalnym wyglądem.

Kampania najnowszej kolekcji młodej marki URCHYNN to opowieść o dziewczynie, która szuka ucieczki od szarości i zgiełku miasta, wsiada na stary rower i przenosi się na łono natury. Blokowisko zamienia się w łąkę. W kolorach traw, przestrzeni nieba uspokaja myśli i odnajduje siebie. Zdjęcia, których autorem jest fotograf Marta Sofia Kaczmarek nawiązują do estetyki lat 90. W jednym z polskich miast razem odkrywają jego zakamarki i wyruszają na ostatnia letnia wycieczkę.

Kredyty: Projektantka i założycielka marki UCHRYNN: Martyna Rokicinska Zdjęcia : Marta Sofia Kaczmarek Modelka: Kasia Patalon Makijaż: Magdalena Janowska make up Stylizacja: Mona I Martyna Rokicińskie Oldschoolowy rower: The Old Frame

You may also like