Menu
Koszyk
Regulamin

§ 1. Postanowienia wstępne:

Niniejszy regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez Warsawholic Katarzyna Michalik z siedzibą w Warszawie, z wykorzystaniem sklepu internetowego znajdującego się pod adresem www.warsawholic.pl.

§ 2. Definicje

2.1 Sprzedawca – Warsawholic Katarzyna Michalik z siedzibą w Warszawie, przy ul. Sarmacka 10E/17

02-972 Warszawa, NIP: 9512364980

2.2 Dostawa – dostarczenie Klientowi Produktu określonego w Zamówieniu przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy.

2.3 Dostawca – Sprzedawca lub firma kurierska.

2.4 Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.

2.5 Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

2.6 Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.

2.7 Polityka Prywatności – informacje przekazywane przez Sprzedawcę dotyczące zakresu oraz sposobu gromadzenia, wykorzystywania, przetwarzania i ochrony danych osobowych Klientów, stanowiąca integralną część niniejszego Regulaminu, dostępna pod adresem: https://warsawholic.pl/polityka-prywatnosci

2.8 Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.

2.9 Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://warsawholic.pl

2.10 Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

2.11 Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą, stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży;

2.12 Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

2.13 Magazyn Sprzedawcy –  ul. Bohaterów Września 9/31, 02-389, Warszawa.

§ 3. Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną

3.1 Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta. Sprzedawca informuje, że wyłączenie odpowiedzialności nie dotyczy Konsumentów.

3.2 Sprzedawca świadczy usługi na rzecz Klientów w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.

3.3 Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 4 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.

3.4 Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).

3.5 Z uwagi na fakt, że z powodu możliwości składania Zamówień na ten sam Produkt przez wielu Klientów jednocześnie, nie ma możliwości natychmiastowej weryfikacji dostępności Produktów, informacje o Produktach i ich cenach zamieszczone na stronie Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 i 543 Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie do składania przez Klientów oferty zawarcia Umowy Sprzedaży. Umowy Sprzedaży będą zawierane po upewnieniu się przez Sprzedawcę co do dostępności Produktu zgodnie z procedurą opisaną w § 5 Regulaminu.

3.6 Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronie Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.

§ 4. Założenie Konta w Sklepie

4.1 Założenie Konta w sklepie jest nieodpłatne.

4.2 Założenie Konta Klienta nie jest konieczne do dokonania Zamówienia.

4.3 Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Informacje wpisane do Formularza rejestracji powinny dotyczyć Klienta i być prawdziwe. Niezbędne jest podanie następujących danych:

a. adres e-mail Klienta;
b. hasło spełniające wymogi Sklepu w zakresie bezpieczeństwa, tj. składające się z co najmniej 8 znaków.

4.4 Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.

4.5 Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 12.

4.6 Szczegółowe zasady świadczenia usługi prowadzenia Konta w Sklepie określa Regulamin prowadzenia Konta.

§ 5. Zasady składania Zamówienia

5.1 W celu złożenia Zamówienia należy:

– zalogować się do Sklepu (opcjonalnie);
– wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Kup teraz” (lub równoznaczny);
– po skompletowaniu całości Zamówienia zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
– wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
– kliknąć przycisk „Zamawiam”,
– wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 6 ust. 3 Regulaminu.

5.2 Klient może składać Zamówienie w Sklepie Internetowym przez 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę, 7 (siedem) dni w tygodniu.

§ 6. Oferowane metody płatności i dostawy

6.1 Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary: Płatności BLIK, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności Przelewy24. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest PayPro S.A.

6.2 Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.

6.3 Zamówione Produkty są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy, na adres wskazany w formularzu zamówienia.

6.4 Koszt dostawy jest stały i wynosi 18 zł brutto niezależnie od kwoty zamówienia. 

6.5 Klient nie ma możliwości odbioru osobistego zamówionego Produktu.

6.6 Informacje o realizacji zamówień opłaconych szybkimi płatnościami:

      6.6.1."W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą, realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy."

      6.6.2. lub "Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta, po otrzymaniu przez Sklep Internetowy potwierdzenia poprawnego wykonania płatności przez Podmiot realizujący płatność." 

6.7. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy znajdują się na stronach Sklepu.

§ 7. Wykonanie Umowy Sprzedaży

7.1 Zawarcie Umowy Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie zgodnie z § 5 Regulaminu.

7.2 Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

7.3 Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

7.4 Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ust. 5), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.

7.5 W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach Dostawy, terminem Dostawy jest najdłuższy podany termin.

7.6 W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach Dostawy, Klient ma możliwość żądania dostarczenia Produktów częściami lub też dostarczenia wszystkich Produktów po skompletowaniu całego Zamówienia.

§ 8. Warunki odstąpienia od Umowy

8.1 Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje w przypadku: 

a) świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Kupującego, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży,

b) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży,

c) Umów Sprzedaży, których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

d) Umów Sprzedaży, których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,

e) Umów Sprzedaży, których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana
w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Kupującego,

f) szczególnych Umów Sprzedaży, których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

g) Umów Sprzedaży, których przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, za które cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży i dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni, a ich wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,

h) umów, w których Kupujący wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji, przy czym jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Kupujący żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji – prawo odstąpienia od umowy przysługuje Kupującemu w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy,

i) Umów Sprzedaży, których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Kupującego,

j) dostarczania dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,

k) Umów Sprzedaży zawartych w drodze aukcji publicznej,

l) umów o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w zawartej umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi,

m) umów o dostarczanie treści cyfrowych, niezapisanych na materialnym nośniku, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Kupującego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

8.2 Z uwagi na fakt, iż wszystkie Produkty dostępne w Sklepie internetowym mają krótki termin przydatności do użycia, Kupującemu nie przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży.

8.3 Szczegóły dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży – jako umowy zawartej na odległość – określają przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

8.4 Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek związanych z odstąpieniem od umowy kosztów. 

§ 9. Reklamacje

9.1 Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.

9.2 Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi Produkt wolny od wad.

9.3 W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy Produktu Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi określone w kodeksie cywilnym.

9.4 Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na jeden z określonych w § 12 niniejszego Regulaminu adresów Sprzedawcy. Reklamację można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.

9.5 Klient składając reklamację jest zobowiązany dostarczyć wadliwy Produkt na adres Sprzedawcy: WARSAWHOLIC Katarzyna Michalik, Bohaterów Września 9/31, 02-389, Warszawa.

9.6 Sprzedawca nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacyjnego. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia, uważa się, że żądanie Klienta Sprzedawca uznał za uzasadnione.

§ 10. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń postanowienia końcowe

10.1 Klient, może w razie zainteresowania skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Spory dotyczące zakupów internetowych można rozwiązać w drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkimi Inspektoratami Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. Konsument może również skorzystać z innych metod pozasądowego rozwiązywania sporów i np. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: ec.europa.eu/consumers/odr/.

§ 11. Informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych

11.1 Administratorem danych osobowych Klientów w rozumieniu art. 4 pkt 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO) jest Sprzedawca (dalej jako Administrator).

11.2 Dane osobowe Klientów zbierane przez Administratora za pośrednictwem Sklepu przetwarzane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, w celu prowadzenia konta w Sklepie internetowym, w celu marketingu bezpośredniego opartego na prawnie uzasadnionym interesie Administratora, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu przesyłania informacji handlowo-marketingowych, w tym newslettera.

11.3 W związku z przetwarzaniem danych osobowych, Klient ma prawo do:

-dostępu do danych osobowych (art. 15 RODO);
-sprostowania danych osobowych (art. 16 RODO);
-żądania usunięcia danych w przypadkach określonych w art. 17 ust. 1 RODO z uwzględnieniem wyjątków określonych w przepisie art. 17 ust. 3 RODO;
-żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach określonych w art. 18 RODO;
-przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach art. 20 RODO.

11.4 Klientowi przysługuje również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w przypadku, jeśli przy przetwarzaniu danych osobowych Klienta Administrator naruszy przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.

11.5 Jeśli Administrator przetwarza dane osobowe Klienta na podstawie zgody, Klientowi przysługuje prawo wycofania zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na ważność przetwarzania, które zostało dokonane na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

11.6 Dodatkowo Administrator informuje, że z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Klienta, Klientowi przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych, w tym profilowania, w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych przez Administratora jest uzasadniony interes prawny Administratora danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
W przypadku przetwarzania danych osobowych w celu marketingu bezpośredniego, w tym profilowania opartego na prawnie uzasadnionym interesie Administratora Klientowi przysługuje bezwzględne (nie wymagające wykazania szczególnej sytuacji) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w tym celu.

11.7 Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz ich ochrony zostały zawarte w Polityce prywatności.

§ 12. Informacje o Sprzedawcy

12.1 Adres Sprzedawcy: ul. Sarmacka 10E/17 02-972 Warszawa

12.2 Adres e-mail Sprzedawcy: kasia@warsawholic.pl

12.3 Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 21 1050 1953 1000 0090 8258 5481

12.4 Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.

§ 13. Zwrot płatności 

Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

 

§ 14. Postanowienia końcowe

14.1 Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.

14.2 W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta.

14.3 Postanowienia niniejszego Regulaminu określające uprawnienia lub obowiązki Kupującego sprzecznie z prawami Konsumentów wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub też naruszające interesy konsumentów nie dotyczą Konsumentów.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA

Adresat:

WARSAWHOLIC Katarzyna Michalik

NIP 9512364980

ul. Bohaterów Września 9/31 02-389 Warszawa

Ja, niżej podpisany, niniejszym informuję moim odstąpieniu od umowy sprzedaży zawartej z Serio Michał Gaszyński z siedzibą w Warszawie następujących rzeczy:

Numer zamówienia:

Data złożenia zamówienia:

Imię i nazwisko:

Adres:

E-mail:

Telefon:

Data:

Podpis:

FORMULARZ REKLAMACYJNY

Adresat:

WARSAWHOLIC Katarzyna Michalik

NIP 9512364980

ul. Bohaterów Września 9/31 02-389 Warszawa

Data złożenia zamówienia:

Imię i nazwisko:

Adres:

E-mail:

Telefon:

Przedmiot reklamacji:

Data zawarcia umowy:

Data zawarcia umowy:

Nazwa towaru:

Opis wad towaru i okoliczności ich powstania:

Kiedy wady zostały stwierdzone:

Miejscowość:

Podpis:

REGULAMIN KONTA W SKLEPIE INTERNETOWYM

§ 1. Definicje

1. Konto – nieodpłatna funkcjonalność Sklepu internetowego (usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę) pozwalająca Użytkownikowi na założenie indywidualnego konta w Sklepie internetowym.

2. Sklep internetowy – narzędzie dostępne pod adresem internetowym www.warsawholic.pl Narzędzie to umożliwia nabywanie towarów i usług od Usługodawcy.

3. Usługodawca –

WARSAWHOLIC Katarzyna Michalik

ul. Sarmacka 10E/17

02-972 Warszawa

4. Użytkownik – klient Sklepu internetowego.

§ 2. Konto w Sklepie internetowym

1. Użytkownik może założyć w Sklepie internetowym Konto.

2. Założenie i korzystanie z Konta użytkownika jest nieodpłatne i dobrowolne.

3. Konto pozwala Użytkownikowi na skorzystanie z dodatkowych funkcji w Sklepie internetowym, takich jak sprawdzanie statusu zamówienia, przeglądanie historii zamówień, edycję danych Użytkownika w Koncie.

4. Konto zakłada się przez wypełnienie właściwego formularza rejestracyjnego w Sklepie internetowym.

5. Aby korzystać z Konta Użytkownika należy posiadać urządzenie (np. komputer, tablet, telefon komórkowy) z dostępem do sieci Internet i aktywną przeglądarką internetową, a także aktywny adres e-mail.

6. W momencie rejestracji (założenia Konta Użytkownika) zostaje zawarta pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą umowa o prowadzenie Konta w Sklepie internetowym na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.

7. Umowa o prowadzenie Konta w Sklepie internetowym zostaje zawarta na czas nieokreślony.

8. Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z Konta, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów. W tym celu Użytkownik powinien wysłać do Usługodawcy, na adres email: kasia@warsawholic.pl swoją rezygnację. Rezygnacja będzie skutkować niezwłocznym usunięciem Konta użytkownika oraz rozwiązaniem umowy w tym zakresie.

§ 3. Reklamacje

1. Reklamacje dotyczące Konta należy zgłaszać Usługodawcy na adres email: kasia@warsawholic.pl

2. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

§ 4. Dane osobowe

1. Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Usługodawca –

WARSAWHOLIC Katarzyna Michalik

ul. Sarmacka 10E/17

02-972 Warszawa

2. Dane osobowe Użytkowników są zbierane i przetwarzane przez Usługodawcę w celu realizacji zawartej z Użytkownikiem umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta w Sklepie internetowym.

3. W związku z przetwarzaniem danych osobowych Klient ma prawo do:

a. dostępu do danych osobowych (art. 15 RODO);
b. sprostowania danych osobowych (art. 16 RODO);
c. żądania usunięcia danych osobowych w przypadkach określonych w art. 17 ust. 1, z uwzględnieniem wyjątków określonych w przepisie art. 17 ust. 3 RODO;
d. żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach określonych w art. 18 RODO;
e. przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach art. 20 RODO.

4. Użytkownikowi przysługuje również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w przypadku, jeśli przy przetwarzaniu danych osobowych Użytkownika Usługodawca naruszy przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.

5. Dodatkowo Usługodawca informuje, że z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Użytkownika, Użytkownikowi przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych, w tym profilowania, w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych przez Usługodawcę jest uzasadniony interes prawny Usługodawcy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

6. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych oraz ich ochrony zostały zawarte w Polityce prywatności dostępnej na stronie.

§ 5. Postanowienia końcowe

1. Usługodawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu z ważnych przyczyn w postaci konieczności zmiany regulaminu spowodowanej:

a. zmianą przepisów prawa mającą wpływ na świadczenie przez Usługodawcę usługi prowadzenia Konta – w zakresie niezbędnym do dostosowania regulaminu do tej zmiany,
b. modernizacją Konta, polegającą na zmianie jego funkcjonalności – w zakresie niezbędnym do dostosowania regulaminu do tej zmiany.

2. Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Użytkownika przypisany do jego Konta co najmniej na 14 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian w życie.

3. Użytkownik, który nie zgadza się na proponowane zmiany, ma prawo zrezygnować z Konta, wysyłając informację w tym zakresie na adres e-mail Usługodawcy: kasia@warsawholic.pl. Umowa o świadczenie usługi prowadzenia Konta rozwiązuje się w dowolnym wybranym przez Użytkownika momencie, nie później jednak, niż z chwilą wejścia w życie nieakceptowanych przez niego zmian regulaminu.

4. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym.